2008-06-28

Min favoritplats




Jag har hittat min favoritplats nu. Det är i min korg under bänken! Där kan jag vara i fred mellan busvarven och trädgårdspromenaderna och annat. Jag har varit ute på två lite längre promenader runt kvarteret där vi bor. Det finns så mycket grejer att upptäcka!

När jag kommer hem är jag jättetrött även om matte burit mig halva tiden. Det är så många grejer att lukta på och det kommer folk på cyklar och t o m andra hundar! Jag tycker det är lite läskigt, men jag är inte rädd för min familj är ju med o jag kan alltid gömma mig lite granna bakom deras ben om nåt skulle hända.

Jag brukar lägga mig o slappa lite, kanske gnaga på ett tuggben eller en tygleksak, jag har fått en jättefin tyg-hamburgare som är helkul att bära omkring på eller skaka livet ur eller bara gnaga lite på!

Inga kommentarer: