2010-07-27

Tiden flyger


Oj va det var längesen det kom något nytt här! Jag hittade en bild av mig från i våras när vi hittade en vitsippsbacke, kommer ni ihåg att det var en lång kall vår innan den här varma sommaren tog vid?
Jag har varit på lite utställningar, särskilt var det en som matte blev väldigt glad över. Det var i Jönköping i mitten av juni nån gång. När vi kom hem så hade jag en hel kasse med rosetter och ett papper som matte kallade för "certifikat". Det har jag inte fått nån gång förut, så det är nog nåt extra märkvärdigt...!

2 kommentarer:

maarit sa...

Hej!
Och här hittar man dig, fråga mig inte hur....för det vet inte min matte heller...hm.
Grattis till ditt första cert.
Själv har jag inte varit på så många utställningar i år, föresten så tycker jag inte att det är så kul att gå i ringen. Domarna säger att jag inte har någon pondus i ringen men va f.n det finns ju inga tjejer i ringen samtidigt då behöver man ju inte brösta upp sig.
Ha det gott och hälsa din matte från min matte Maarit.
Tiwaz

Cina sa...

Verkar som om min matte (fd) hade rätt när hon sa att du kommer att bli nåt när du blir stor.....Det tror jag med.
Grattis till dina framgångar!

Jag har flyttat till skåne nu så vi kommer nog inte att träffas mer, men hoppas kan vi ju.

Puff & svansvift från mig.
//Aili